Ga naar inhoud

Webdesign welke mac?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Aan het eind van dit jaar gaa ik een opleiding multimedia design volgen. Hiervoor wil ik een goeie laptop die ik ook mee naar school kan nemen. Voor webdesign vindt ik een Mac de beste keuze. Aangezien ik ook een iPhone heb werkt dit mooi samen. Mijn enige twijfel is alleen of een MacBook air wel genoeg reken kracht heeft om webdesign op te doen of dat een MacBook pro retina dan beter is. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik kan wel een mooi advies gaan ophangen, maar jij moet er uiteindelijk mee gaan werken. Het beste wat je kan doen is, (denk ik) zo'n Apple store binnenstappen, en jezelf gewoon vrijblijvend, door het Apple personeel, te laten informeren over de mogelijkheden, en eventueel de uitgestalde MacBooks uit proberen, dat kan tegenwoordig in de meeste Apple stores en kan je meteen persoonlijk ervaren of die beoogde MacBook met dat éne grote/ kleine beeldscherm of toetsenbord, qua grote beeldscherm enz. wel aan jou persoonlijke eisen voldoet. Ze hebben daar diverse uit te proberen showmodellen uit het Apple assortiment uitgestald. Niemand in die Apple store die je lastig valt met de worden 'Kan ik u ergens mee helpen". Tenminste dat is mijn ervaring. Er zijn Apple stores in Den Haag. Amsterdam, Haarlem, Delf, Rotterdam. Oké het kost effe tijd, maar dan weet je wel zeker dat geen miskoop doet, dan wanneer je advies zou hebben gekregen, probeer die apple computers effe een half uurtje ofzo uit, en bepaal voor je zelf of er een Macbook is dat qua grote van scherm, bedieningsgemak toetsen bord, muis, enz. Voldoet aan je eisen. Simpel wat de éne computergebruiker als geweldig ervaart, kan door een andere computergebruiker weer als minder goed worden ervaren. Ga na wat de systeem eisen zijn om webdesing te kunnen doen op een computer, en ga met dat boodschappenlijstje op zoek naar die éne MacBook die aan die eisen voldoet. Alleen jij kan bepalen aan de hand van wat je denkt te willen uitgeven, welke computer echt aan jou eisen zou kunnen voldoen. Dus test die éne computer, waar je interesse naar uit gaat, effe uit in zo'n Apple Store. En laat je vrijblijvend informeren over de mogelijkheden capaciteiten enz. En beslis.......
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...