Ga naar inhoud

Snelkoppeling met ico?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik help mensen in een bejaardenhuis met computerproblemen voor zover ik het weet. Nou heeft een van de bewoners kortgeleden windows 8 op de pc gekregen en speelt Freecel. Daarvan heeft hij een snelkoppeling op zijn buroblad. Sinds kort ontbreekt het plaatje van die snelkoppeling en is blanco. Ik heb geprobeerd weer het icoontje van Freecell er aan te koppelen, maar hij pakt het niet op. Heb het als volgt gedaan: een rechtsklik op de snelkoppeling, eigenschappen, ander pictogram, die werd wel aangegeven, toepassen, ok. In feite moet hij het dan oppakken, maar dat doet hij niet. De snelkoppeling blijft blanco. Wat heb ik fout gedaan? Groetjes, Margreet.
Link naar reactie
Dat komt omdat Windows 8, moet worden bijgewerkt naar Windows 8.1, Windows 8 gebruikers worden door Microsoft met de fluwelen handschoen, gedwongen/overgehaald over te schakelen naar Windows 8.1, dat is de verbeterde versie van Windows 8. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/update-from-windows-8-tutorial Windows 8 is door Microsoft aan zijn lot overgelaten om het zo maar effe te noemen, daar doet Microsoft niets meer aan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...