Ga naar inhoud

Gastenboek probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in PHP een gastenboek geschreven. Echter, er zit in regel 22 een foutje, dat ik niet kan vinden. Ziet een van jullie de fout? [code:1:7ed4f881f6] <HTML> <HEAD> <TITLE>Cattery Anaphista</TITLE> </HEAD> <BODY> <FONT FACE="Verdana" COLOR="2F5D8C"> <?php $d = date("r"); $file = "guestbook.txt"; $name = $_POST['name']; $email = $_POST['email']; $site = $_POST['site']; $msg = $_POST['msg']; if(empty($email) || empty($name) || empty($msg)) { echo "<h3>Alle velden zijn verplicht.</h3>"; } else { $fp = fopen($file,"a"); [begin regel 22] fwrite($fp, "\r\n<BR><BR><BR>Naam: <B>$name</B> \r\n<BR>E-mail: <B><a href="mailto:$email">$email</a></B> \r\n<BR>Website: <B><A HREF="javascript:popUp('$site')">$site</A> \r\n<BR>Bericht: <B>$msg</B> \r\n<BR>");[/eind regel 22] fclose($fp); echo "<h3><center>U heeft het gastenboek getekend</center></h3>"; } ?> </FONT> </BODY> [/code:1:7ed4f881f6]
Link naar reactie
[quote:56e5aa0bb6="Vegitto"]Ik heb in PHP een gastenboek geschreven. Echter, er zit in regel 22 een foutje, dat ik niet kan vinden. Ziet een van jullie de fout?[/quote:56e5aa0bb6] Dat is wel heel makkelijk vragen stellen. Je zou op z'n minst kunnen zeggen welke fout er wordt gegeven. 't is iets met de quotes op die regel. Als je editor syntax highlighting gebruikt zie je het direct, vooral als je het zelf hebt geschreven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...