anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb in PHP een gastenboek geschreven. Echter, er zit in regel 22 een foutje, dat ik niet kan vinden. Ziet een van jullie de fout? [code:1:7ed4f881f6] <HTML> <HEAD> <TITLE>Cattery Anaphista</TITLE> </HEAD> <BODY> <FONT FACE="Verdana" COLOR="2F5D8C"> <?php $d = date("r"); $file = "guestbook.txt"; $name = $_POST['name']; $email = $_POST['email']; $site = $_POST['site']; $msg = $_POST['msg']; if(empty($email) || empty($name) || empty($msg)) { echo "<h3>Alle velden zijn verplicht.</h3>"; } else { $fp = fopen($file,"a"); [begin regel 22] fwrite($fp, "\r\n<BR><BR><BR>Naam: <B>$name</B> \r\n<BR>E-mail: <B><a href="mailto:$email">$email</a></B> \r\n<BR>Website: <B><A HREF="javascript:popUp('$site')">$site</A> \r\n<BR>Bericht: <B>$msg</B> \r\n<BR>");[/eind regel 22] fclose($fp); echo "<h3><center>U heeft het gastenboek getekend</center></h3>"; } ?> </FONT> </BODY> [/code:1:7ed4f881f6] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 [quote:56e5aa0bb6="Vegitto"]Ik heb in PHP een gastenboek geschreven. Echter, er zit in regel 22 een foutje, dat ik niet kan vinden. Ziet een van jullie de fout?[/quote:56e5aa0bb6] Dat is wel heel makkelijk vragen stellen. Je zou op z'n minst kunnen zeggen welke fout er wordt gegeven. 't is iets met de quotes op die regel. Als je editor syntax highlighting gebruikt zie je het direct, vooral als je het zelf hebt geschreven... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Bericht gewijzigd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 maar ik zei dus: 't is iets met de quotes op die regel. Als je editor syntax highlighting gebruikt zie je het direct, vooral als je het zelf hebt geschreven... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Even een herhaling van wat hierboven gezegd wordt: GEEF ONS DE FOUTMELDING! HET PROBLEEM ZIT 'M IN DE QUOTES ROND de "MAILTO:... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 [quote:73002a9c58="Jaaap"]Even een herhaling van wat hierboven gezegd wordt: GEEF ONS DE FOUTMELDING! HET PROBLEEM ZIT 'M IN DE QUOTES ROND de "MAILTO:...[/quote:73002a9c58] Jeps vergeten quotes te escapen. Verder is de code nogal slordig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen