Ga naar inhoud

Automatisch resizen images in een hotfolder?


anoniem

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk dat ik, wanneer ik een website maak waarop mensen images up kunnen loaden in bijvoorbeeld het formaat JPEG of TIFF, een folder maak waarin een geautomatiseerde bewerking plaats vind? Is dit enkel mogelijk tegen betaling? :? Het is de bedoeling dat er twee acties aan gekoppeld worden nl.: Het automatisch schalen van een afbeelding inclusief deze omzeten naar tiff en CMYK Hierna het automatiseren naar certified PDF. Bedankt en tot zo :)
Link naar reactie
Ja, dat is mogelijk. Lekker makkelijk gel*l zul je denken. Ik weet 100% dat het mogelijk is om via hotfolders dergelijke dingen te laten uitvoeren (meestal een PC). Wil je dit echter via een site laten gebeuren (denk aan de datastroom heen en weer) dan lijkt het mij voor de mensen die er echt behoefte aan hebben om voor bestands conversie o.a. IranView of zo te gebruiken en voor het maken van PDF gewoon op de juiste manier PostScript maken en dan door Adobe Distiler een PDF te laten maken. Dat is mijn ervaring Greetz bye mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...