Ga naar inhoud

Bestandsrechten met Frontpage


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allen, ik heb voor iemand een php scriptje gemaakt, maar als we dat op zijn server willen uitvoeren dan krijgen we een: HTTP 403.1 Forbidden: Execute Access Forbidden error. Nu denk ik zelf dat dat ligt aan de rechten van dat bestand. Ik weet hoe je dat met een FTP programma moet veranderen maar op de server staan frontpage extensies, en kan je dus geen gebruik maken van FTP. Nu aan jullie de vraag hoe verander ik de rechten van dat bestandje met frontpage???? bvd. Robert ps. Sorry dat ik mss in het verkeerde forum post, maar ik wist zo snel niet welke, en dit forum leek me het meest toepasselijk.....
Link naar reactie
hmmm mss dan nog maar is zoeken. Ik ben er wel achter gekomen dat ik mn websites gewoon in notepad blijf maken, zonder frontpage shit e.d. Arggggg heeft me weer een hele avond gekost om dat php script draaiende te krijgen. In de map van phpmyadmin gezet (want die had wel de goede rechten) toen alle links veranderd. Toen nog een uur met het menu zitten kloten (is zo'n rollover van FP, argggg, als ik tijd heb maak ik met css) Oftewel FP is aardig ***
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...