Ga naar inhoud

eigen veiling met PHP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Al een poosje heb ik het idee om een eigen online veiling te starten. Hiervoor heb ik webauctions 2.1 gedownload van webauctions.de.vu. Omdat deze duits was heb ik hem eerst helemaal vertaald naar het engels. Daarna uiteraard geconfigureerd zodat ie naar de juiste database verwees, en zodat ik hem zonder problemen kon uploaden naar mijn php account bij Lycos. Aanvankelijk leek het goed te werken, ik kon een nieuwe gebruiker aanmelden en daarmee inloggen. Alleen kan ik geen producten aanbieden. Als ik kies voor Sell your items en op die pagina de gegevens invul en op Submit klik, laadt ie het formulier opnieuw. Hij vult dan wel het formulier in met de gegevens die ik eerder ook al had ingevuld, alleen het vakje Username laat ie leeg. Ik krijg dus met geen mogelijkheid producten op de veiling. Ik kom er maar niet achter. Heeft iemand misschien een idee? Ik heb het ook al met de originele duitse versie geprobeerd, maar daarmee heb ik hetzelfde probleem. mijn veiling staat online op http://members.lycos.nl/jweijde/auction/auction/index.php
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...