Ga naar inhoud

Hoe een laptop terug naar instellingen voor gebruik zetten?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een laptop met Windows 8.1 gekocht en volledig geïnstalleerd. Nu blijkt hij niet aan mijn doeleinden te voldoen, dus wil ik hem te koop zetten. Hoe kan ik hem best volledig leeg maken en terug zetten naar de toestand van voor ik hem geïnstalleerd heb. Als ik de power recover doe, dan moet ik hem terug beginnen installeren en dat wil ik niet. Dit is aan de koper om te doen. dus kom ik niet verder. Kan iemand mij zeggen hoe ik tewerk moet gaan om hem volledig leeg te maken, alle instellingen te verwijderen en hem terug in de toestand te zetten van ongebruikt zodat de nieuwe eigenaar hem volledig naar zijn hand kan zetten? Dank bij voorbaat. Mvg
Link naar reactie
Heb je ondertussen al een oplossing gevonden,.......... beschouw deze suggestie dan maar als mosterd na de maaltijd. Zo niet,......... oké dan.......... hier vind je de instructie om Windows terug te brengen naar de fabrieksinstelling....http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/restore-refresh-reset-pc Deze instructie is door Microsoft Nederland vertaald.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...