Ga naar inhoud

Waarom doet het beeldscherm zo raar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Zodra ik onze netbook (HP Mini 110, Windows 7) aanzet, zie ik horizontale streepachtige ruis door het beeld gaan op het moment dat er iets getoond moet worden op het scherm. Dat begint al bij het HP-logo. Op sommige momenten is het beeld heel kort goed, maar gaat dan snel weer over op een tril- en streepachtige ruis. Ik heb er een externe monitor op aangesloten en daarop is alles prima in orde en zie ik geen storingen. Wat kan er hier aan de hand zijn? Met de driver lijkt er niets mis te zijn.
Link naar reactie
Mogelijk heb je de notebook, uit onwetendheid, ofwel onbedoeld, in een te volle/overvolle tas of koffer gedaan/vervoerd, en is er daardoor teveel druk komen te staan op het deksel (ofwel je beeldscherm) waardoor het deksel ongemerkt iets te ver is gaan doorbuigen. degelijke schermen kunnen daar niet zo goed tegen, mogelijk is één en ander daardoor beschadigd. Reparatie is een kostbare zaak. Een factor, hoe nieuw/oud is de notebook, bepaald meestal of de reparatie economische gezien de moeite waard is, Of dat de aanschaf van een nieuw exemplaar beter is, Bij oude notebooks kost de reparatie wat het beeldscherm betreft, zowat de helft van de aanschaf prijs van een nieuwe notebook. Zou zeggen informeer bij de computerspeciaalzaak (vooraf) naar de reparatiekosten, en maak voor jezelf afweging.....of de te maken reparatiekosten de moeite waard zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...