Ga naar inhoud

foto's zien er slecht uit op mijn externe harde schijf nadat ik ze verplaatst heb van mijn oude pc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden had ik een externe harde schijf gekocht om al mijn foto's van een heel oude pc over te zetten, voordat deze zou crashen. Mijn probleem is dat ik deze allemaal heb verplaatst zonder een back-up te maken op de oude pc en dat bijna alle foto's niet meer normaal worden weergegeven. Weet iemand hier een oplossing voor? extra info: - de extensie van mijn foto's zijn allemaal jpg, op een paar uitzonderingen na (bmp, png, ...) - externe HDD = Medion HDDrive 2 Go (P83800) - systeem = Windows xp professional
Link naar reactie
Dat heeft te maken met de toen gebruikte foto software ofwel programma, in de digitale wereld is de kwaliteit van een foto afhankelijk van de kwaliteit van de foto software die op dat moment, wordt gebruikt, Er zijn in de handel diverse foto editor software programma's, verkrijgbaar, waarmee je bijvoorbeeld bij (oude) doffe kleuren foto's, de bestaande kleuren weer helder of scherper kan maken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...