Ga naar inhoud

ASP.NET (aspx)


Aanbevolen berichten

Voor degene die het nog niet weet: ga naar www.asp.net en download de hele handel. Nieuwste van het nieuwste. Ik ben er al mee bezig en les twee is een combinatie van asp(x) met XML. Geinig. Weet je ook na 10 seconden wat XML nu eigenlijk is ;) Let op, de totale download bedraagt zo'n 190 mb. Toch leuk van die jongens van MS.
Link naar reactie
Dat kan. Je kunt er ook voor kiezen om het via IIS te laten gaan, maar dan weigert ie vooralsnog elke dienst. (en ik heb 4 websites via IIS lopen dus dat snap ik inmiddels wel) Daarnaast moet je de applicatie - de website - "starten" eer je iets ziet. Kijk, het is niet zo erg om de instructies te lezen, iets wat ik een ander ook altijd aanraad, maar als dat tig pagina's beslaat, hoop je wel eens op een kortere weg ;) Ach, daarnaast zeurt ie nog over rechten. Via mijn netwerk kan ik zelfs niet de server benaderen. Maar, indien het niet opzettelijk door mijn vrienden van MS zo gemaakt is, dan kom ik er op den duur wel uit. Hoopte ff op parate kennis op dit forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...