anoniem Geplaatst: 26 juni 2002 Delen Geplaatst: 26 juni 2002 Voor degene die het nog niet weet: ga naar www.asp.net en download de hele handel. Nieuwste van het nieuwste. Ik ben er al mee bezig en les twee is een combinatie van asp(x) met XML. Geinig. Weet je ook na 10 seconden wat XML nu eigenlijk is ;) Let op, de totale download bedraagt zo'n 190 mb. Toch leuk van die jongens van MS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Ja, wat is nu je punt? Ik heb hier meer dan een jaar geleden al naar gekeken en vond er niks aan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 [quote:d981b8de52="Bill Gates"]Ja, wat is nu je punt? Ik heb hier meer dan een jaar geleden al naar gekeken en vond er niks aan...[/quote:d981b8de52] Dan is het bericht ook niet voor jou bestemd! Lees de eerste zin nog eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Het wordt toch eens tijd om me te gaan verdiepen in asp.NET ja, goed idee.. ;-) Moeten natuurlijk wel met de tijd meegaan.. Elja Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 [quote:94f824575a="Wiep Corbier"]Lees de eerste zin nog eens.[/quote:94f824575a]Pas jij dan jouw tweede regel aan? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Uhm....voor degene die het nog niet weten is het toch splinternieuw? Voor mij is/was het in ieder geval zo. Onderaan staat overigens; copyright 2002 Alle artikelen op de website zijn van 2002. Heb jij niet stiekum gedroomd van deze techniek, en ben je misschien helderziend? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 [quote:0136112cbe="Wiep Corbier"]Heb jij niet stiekum gedroomd van deze techniek, en ben je misschien helderziend? ;)[/quote:0136112cbe]Nee, ik heb minstens een jaar geleden al eens naar gekeken (volgens mij een preview editie of zo)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Ha, dat ASP.NET lijkt me ook wel wat, ben al bezig in C# en als je dat ook kan gaan gebruiken in webpagina's wordt het helemaal mooi. :D Heeft er iemand trouwens een tip voor een goed boek over ASP.NET?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 "Heeft er iemand trouwens een tip voor een goed boek over ASP.NET??" Nou, als je ff op de site kijkt. Je kunt daar ook de online tour even bekijken. Dan heb je het belangrijkste meteen onder de knie! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Vind ASP.NET veel makkelijker dan ASP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Krijg hem alleen lokaal aan de praat @!!$^%$%&^%$. Die MSSQL server heb je volgens mij ook niets aan. Ik heb het nog niet helemaal door :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Daar ben je dan gelukkig al achter. Da's een heel belangrijke stap om te voorkomen dat je je PC uit frustratie uit het raam gooit. ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Oh, dat zou ik nooit doen. Maakt ook weinig uit want ik heb er nog 2. Maarre, ik lees me scheel aan voorbeelden, en nergens zie ik staan dat ik Access databases kan gebruiken. Daarnaast, hoe verander ik die http://localhost 8080 in het pad dat ik wil? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Wees gerust: toen ik met beta 1 werkte kon het al, dus met de officiële versie zal 't ook wel lukken. 'k Heb helaas geen kant-en-klare voorbeelden bij de hand. Wat betreft die localhost: heeft dat niet met je netwerkinstellingen te maken (IIS of zo)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2002 Dat kan. Je kunt er ook voor kiezen om het via IIS te laten gaan, maar dan weigert ie vooralsnog elke dienst. (en ik heb 4 websites via IIS lopen dus dat snap ik inmiddels wel) Daarnaast moet je de applicatie - de website - "starten" eer je iets ziet. Kijk, het is niet zo erg om de instructies te lezen, iets wat ik een ander ook altijd aanraad, maar als dat tig pagina's beslaat, hoop je wel eens op een kortere weg ;) Ach, daarnaast zeurt ie nog over rechten. Via mijn netwerk kan ik zelfs niet de server benaderen. Maar, indien het niet opzettelijk door mijn vrienden van MS zo gemaakt is, dan kom ik er op den duur wel uit. Hoopte ff op parate kennis op dit forum. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen