anoniem Geplaatst: 10 augustus 2014 Delen Geplaatst: 10 augustus 2014 Sinds weken kan ik geen e-mail meer ontvangen. Uitgaande post wordt wèl verzonden. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan, maar ik weet niet wat. Eerst ging het wèl allemaal prima. Kunt U mij advies geven over evt. aktie? Dank U. Link naar reactie
mdecoster Geplaatst: 11 augustus 2014 Delen Geplaatst: 11 augustus 2014 Kijk eens bij je accountinstellingen wat je servergegevens zijn. Staat deze ingesteld op POP3? Nee, dan dit eerst even doen. Daarna bij inkomende e-mail invullen: pop.***(jouw provider).nl en bij uitgaande e-mail: smtp.***(jouw provider).nl Door op accountinstellingen testen te klikken, kun je meteen zien of je de juiste instelling hebt. Vaak kun je ook op de site van je provider deze informatie vinden. Mocht dit nl. niet werken, dan moet je daar eens zoeken. Succes! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.