Ga naar inhoud

Records selecteren - 10 per pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hey, hij doet het nu op mijn pc, de fout zat hem dus in de connection het was [code:1:0034a9ca85] db = "c:\inetpub\wwwroot\kiona.mdb" Set conn = Server.CreateObject( "ADODB.Connection" ) conn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & db & ";" [/code:1:0034a9ca85] en het moest zijn [code:1:0034a9ca85] db = "c:\inetpub\wwwroot\kiona.mdb" Set con = Server.CreateObject( "ADODB.Connection" ) con.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & db & ";" [/code:1:0034a9ca85] Nu alleen nog werkend krijgen op de server, dan ben ik echt heel happy!!
Link naar reactie
Kerel ik ben je eeuwig dankbaar!! Ik had opeens een helder moment, ik heb mijn connectie ff aangepast naar de diegene die had van de server, en nou doet ie het daar ook!!!! Ik ben voor school bezig met een project, en daarin was dit niet verplicht, maar het zou wel mooi zijn, je kent het wel. Ik ben zo blij dat het het nu doet, ik zal de code nog een keer geven, maar dan voor de server bij Brinkster.com misschien dat iemand er nog een keer iets aan heeft!!! BEDANKT ALLEMAAL!!! :D :D :D [code:1:51f5e575f2] <% Set Con = Server.CreateObject("ADODB.Connection") sConnection = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;" & _ "Data Source=" & Server.MapPath("\remco292\db\kiona.mdb") & ";" & _ "Persist Security Info=False" Con.Open(sConnection) 'Get the Current page pg = TRIM(Request( "pg" )) IF pg = "" then pg = 1 Set RS = Server.CreateObject( "ADODB.RecordSet" ) RS.CursorType = adOpenStatic RS.ActiveConnection = Con RS.PageSize = 2 RS.Open = "SELECT * FROM gastenboek ORDER BY Datum DESC" RS.AbsolutePage = pg %> [/code:1:51f5e575f2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...