Ga naar inhoud

Formulier in iframe


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een formulier dat in verschillende stappen een registratie doet. Ik heb dit formulier (form.php) geplaatst in een iframe in bv pagina1.html. Nu zou ik willen dat eenmaal de eerste stap ingevuld is idit formulier verder gaat maar dan in een tweede pagina bv pagina2.html waar dit iframe ook geplaatst is. Heb al zitten prutsen maar geraak er niet uit. Iemand enig idee? Dank bij voorbaat
Link naar reactie
Als ik het goed begrijp, wil je dus: [list:6294668b38] [*:6294668b38]Eerste pagina: 1ste deel van het formulier. Na submit gaat het door naar de tweede pagina. [*:6294668b38]Tweede pagina: 2de deel van het formulier. Na submit wordt het formulier doorgestuurd. [/list:u:6294668b38] Als ik je uitleg lees, zou ik zeggen dat je op twee pagina's hetzelfde formulier wordt getoond, maar ik denk eerder dat je het over verschillende pagina's wil verdelen, niet? Kan je het iets verduidelijken?
Link naar reactie
In mijn pagina1.htm heb ik de volgende code voor een formulier: <script type="tekst/javascript" src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.2/jquery.min.js"></script> <script type="text/javascript"> var checked = new Array(); function checkGroup(group){ if(checked[group] == undefined) checked[group] = true; if(checked[group] == true){ checked[group] = false; $('.' + group).attr('checked', true); }else{ checked[group] = true; $('.' + group).attr('checked', false); } } </script> <form action="http://formulier op externe server" method="post"> <p> <FONT size="2" face="Arial" color="Black"><label>Uw domeinnaam</label> <input class="text-input small-input" type="text" id="domainname" name="domainname" /> </p> <input class="button" type="submit" value="Zoek op" onclick="lookup();" /> </p> <div class="clear"></div> </form> In mijn pagina2.htm staat een iframe met dit formulier van de externe server. Wat ik nu wil, is dat eenmaal het formulier ingevuld is en men op "zoek op" drukt in pagina1.htm, dit formulier naar stap 2 gaat maar dan in de iframe van pagina2.htm. Elke hulp is welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...