Ga naar inhoud

Hoe los ik een foutmelding bij windows live mail op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik windows live mail als standaard mailprogramma op mijn Asus N76V laptop met windows 8.1. Gdata internetsecurity als beveilingingspakket. Sinds vier dagen krijg ik bij mijn Gmail account een foutmelding dat de server IMAP niet reageert. Mijn hotmail accounts werken nog steeds prima samen met het programma. Toeval of niet???, sinds die tijd heb ik ook een programmaupdate van GDATA geïnstalleerd. Als ik dit programma evenwel uitschakel krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Via m'n browser kan ik wel mijn Gmail account gebruiken. Wie weet raad?
Link naar reactie
Maak eerst een back-up van je contacten en e-mals Windows live mail map in het windows gebruikersprofiel verwijderen Sluit Windows live mail Ga naar de map C:\Users\%userprofile%\AppData\Local\Microsoft en verander de map Windows live mail in Windows live mail backup Open Windows live mail nu opnieuw Windows live mail zal nu opnieuw de map Windows live mail aanmaken Voeg je email accounts opnieuw toe in Windows live mail en importeer je mail uit de Windows live mail backup map. . of je installeert Windows Live mail helemaal opnieuw, maar maak voordat je dat doet, wel eerst een back-up van al je e-mails en contacten
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...