Ga naar inhoud

Berichten in WindowsLiveMail zijn onleesbaar geworden. Optie lezen en het naar standaard omzetten, helpt niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

L.S., Ik heb wel antwoord gevonden, maar het helpt niet hier. Ik heb Windows Life Mail en Wondows7. Sinds een week kon ik Versatel niet meer lezen (Tele2 heeft het inmiddels opgelost). Intussen dacht ik dat het probleem bij me lag, omdat ook e-mails van andere providers onleesbaar waren. Ik heb toen de optie "lezen" in Windows Live Mail veranderd, omdat de rest van de teksten (rechts in de leesgedeelte) onleesbaar was. Alles is hier goed ingesteld, maar het lezen van berichten gaat nog steeds niet. Ik heb toen alles veranderd naar het lezen via explorer en moet het steeds openen om vervolgens te lezen. Te omslachtig en ik kan het niet meer herstellen. Een PrintScreen kan ik hier niet bijvoegen. Wie kan mij helpen? Ik heb een back-up / import van mailtjes gemaakt, maar als ik die mappen open, zijn ze leeg. Weet niet meer wat te doen. Alvast bedankt voor uw antwoord. Mailpech
Link naar reactie
Dat kan het beste met de lettertype-instelling ‘West-Europees (Windows)’. Klik in Windows Live Mail achtereenvolgens op het meest linkse tabblad (»Windows Live Mail«), »Opties«, »Mail…« en het tabblad »Lezen«. Daarna klik je op »Lettertypen…«. In de lijst met lettertype-instellingen kies je »West-Europees«. Vervolgens selecteer je bij »Codering:« de instelling »West-Europees (Windows)«. Vergeet ten slotte niet om op »Als standaard instellen« te klikken. Je binnenkomende e-mails zullen nu wel weer normaal leesbaar zijn
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...