Ga naar inhoud

Een goede videokaart tips voor een hp/compaq kast pc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag ik bezit een pc van n 2 jaar oud zoiets. Ik wil graag een grafische kaart erin doen zodat k twee beeldschermen aan kan sluiten dus een met nog een ingang voor beeldscherm liefst hdmi maar geen voorkeur. Ik heb cpu-z gedownload en heb bij mainbord. Manufacturer Foxconn Model 2AAF chipset AMD 780G Southbrigde AMD SB700 LPCIO ITE IT8721 Graag niet een al te dure en eentje die makkelijk is om erin te doen het is voornamelijk voor werk en internetten en af en toe een beetje fifa spelen erop..... Maar dan zou ik willen spelen met een scherm als dat kan. Alle reacties zijn welkom en mijn excuses als ik niet reageer op alles. Gr, Ruben.
Link naar reactie
een hoeveel wat voeding heeft uw pc? indien het niet meer dan 500watt is kunt u het beste een videokaart zonder externe voedingbehoefte nemen. indien het meer heeft en de juiste voedingsadapters kan dit wel ------------ op basis van uw specs raad ik aan om een videokaart zoals deze te gebruiken: uw pc is niet bestand tegen sterkere/krachtigere kaarten maar ik weet niet zeker of uw moederbord hier geschikt voor is. http://www.alternate.nl/html/product/information/pageBuilder.html?kind=pcBuilder&componentType=required&articleId=1012948&className=graphicscardPCIe
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...