Ga naar inhoud

site-check


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker, maar ik denk dat je bedoelt dat je dus ook gewoon een goede domeinnaam kunt kiezen. Zoiets als dit: [url]www.kooponshuisinleiden.nl[/url] Dat kan inderdaad. En dan zul je tzt ook wel gevonden worden mits je 'kooponshuisinleiden' als zoekterm gebruikt. Maar niet iedereen zal dat als zoekterm gebruiken. En de woorden waarvan jij wel denkt dat ze als zoekterm gebruikt worden daarvan zul je zien dat ze vaak al als domeinnaam zijn vastgelegd (bijv. www.huistekoop.nl)
Link naar reactie
[quote:054fe55cb7="Ener Nestraa"]Ik weet niet zeker, maar ik denk dat je bedoelt dat je dus ook gewoon een goede domeinnaam kunt kiezen. Zoiets als dit: [url]www.kooponshuisinleiden.nl[/url] Dat kan inderdaad. En dan zul je tzt ook wel gevonden worden mits je 'kooponshuisinleiden' als zoekterm gebruikt. Maar niet iedereen zal dat als zoekterm gebruiken. En de woorden waarvan jij wel denkt dat ze als zoekterm gebruikt worden daarvan zul je zien dat ze vaak al als domeinnaam zijn vastgelegd (bijv. www.huistekoop.nl)[/quote:054fe55cb7]nee je houd de zelfde domein (www.gekopdvd.nl)en die domein naam word ge koppelt aan een domein naam als www.koophuis,huis,appartement,appartement leiden.nl dat bedoelde ik.
Link naar reactie
[quote:532ea44524="andiee"][quote:532ea44524="Ener Nestraa"]Ik weet niet zeker, maar ik denk dat je bedoelt dat je dus ook gewoon een goede domeinnaam kunt kiezen. Zoiets als dit: [url]www.kooponshuisinleiden.nl[/url] Dat kan inderdaad. En dan zul je tzt ook wel gevonden worden mits je 'kooponshuisinleiden' als zoekterm gebruikt. Maar niet iedereen zal dat als zoekterm gebruiken. En de woorden waarvan jij wel denkt dat ze als zoekterm gebruikt worden daarvan zul je zien dat ze vaak al als domeinnaam zijn vastgelegd (bijv. www.huistekoop.nl)[/quote:532ea44524]nee je houd de zelfde domein (www.gekopdvd.nl)en die domein naam word ge koppelt aan een domein naam als www.koophuis,huis,appartement,appartement leiden.nl dat bedoelde ik.[/quote:532ea44524]sorry ik heb bericht even goed gelezen van u volgens mij bedoeld u het zelfde als mij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...