Ga naar inhoud

site-check


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:5e0ea28aa3="Johnny321"]1. Haal aub die browsercheck eruit. Als je geen IE of Netschaap gebruikt ku je der niet eens op. Uitslopen die boel. 2. Maak gewoon een site. Niet eentje met JS en 'document.write' bagger 3. Leer wat HTML en CSS om een site te maken.[/quote:5e0ea28aa3]4. Gebruik spaties na je punten en daarna begin je de volgende zin met een hoofdletter. Dan kunnen wij ook lezen wat je nu percies bedoeld...
Link naar reactie
[quote:6fcaedaff8="andiee"]ik heb deze website even snel gemaakt met webcreator 2.ik begin volgen de week aan een cursus webdesing.maar ik wou gewoon even weten.of ik nou gevonden kon worden door ilse enz?[/quote:6fcaedaff8]Nee. META elementen hebben daar bijna geen invloed op. Correcte HTML daarentegen wel.
Link naar reactie
1 - Je hebt teveel JavaScript en te weining tekst. Kijk naar de source code en je kunt zien hoe een zoekmachine de pagina ziet. 2 - Kijk naar de "concurent" ga naar een zoekmachine bv Ilse en type de woorden in waarmee jouw site gevonden moet kunnen worden. Bekijk dan heel goed de sites die daar bovenaan staat en vergelijk. wimb
Link naar reactie
[quote:1a26817661="termin8or"](daarnaast bestaat de navigatie uit niet toegankelijk javascript, en is dus niet te volgen door zoekmachines)[/quote:1a26817661] Door al die .js meuk ziet het er op een txt browser (lynx in dit geval) ook niet uit. Krijg alleen maar de titel te zien en verder is de pagina blanco.
Link naar reactie
[quote:aebf5dac8d="WimB"]Volgens mij is die niet te downloaden, maar werk het alleen online. [url=http://r.netmechanic.com/toolbox/summary.cgi?f=f/008/061/1203/33-00455/&s=NetMechanic&fv=5&ft=3]Hier[/url] is een demo. wimb[/quote:aebf5dac8d]dat raport ziet er tog niet slecht uit 4 sterren en 5 sterren.
Link naar reactie
[quote:f2cf4e7018="andiee"]ik heb nog 1 vraagje zijn er ook prog waar je mee kan kijken of vindex of ilse je website bezocht heb?[/quote:f2cf4e7018] Je kunt na een week of 2 a 3 op Ilse een zoekopdracht geven naar je eigen website. Maar aangezien je geen geld overmaakt naar Ilse zul je nooit bovenaan komen te staan :wink: Advies: temper je hoop. Voor jouw site: verkopen van een appartement, zul je ver onder alle makelaars komen te staan. Plaats je site via marktplaats o.i.d., zul je geheid meer sucecs hebben. Wel even je web/adres versleutelen anders wordt het niet geplaatst).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...