Ga naar inhoud

Tabellen "Vastzetten"


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een probleem; Ik heb nu een Webpagina gemaakt bestaande uit ongeveer 5 tabellen in Frontpage, Frontpage maakt gebruik van één resolutie. Wanneer ik vind dat het er goed genoeg uitziet upload ik de site. In de Full Screen browser zie ik de website zoals hij behoort, maar als ik het venster wat verklein bewegen alle tabellen mee en gaat het er langwerpig of breed uitzien en de tekst verplaatst ook. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.. Kan iemand mij helpen van dit probleem af te komen? Bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Frontpage maakt gebruik van HTML, of ik nu zelf een Tabel uittyp in code of gewoon Tabel --> Invoegen doe geeft toch geen verschil? In de code staat uiteindelijk hetzelfde. Bovendien heb ik met eerder gebouwde webpagina`s in Frontpage hier geen last van gehad... Er zal toch wel een oplossing zijn? Het probleem is dus dat als ik de venster grootte verander enkele tabellen meebewegen. Thanks.
Link naar reactie
[quote:e130275a36="Rapid|NL|Angel"]Frontpage maakt gebruik van HTML, of ik nu zelf een Tabel uittyp in code of gewoon Tabel --> Invoegen doe geeft toch geen verschil? In de code staat uiteindelijk hetzelfde.[/quote:e130275a36]En wie heeft je dat wijsgemaakt? ([url=http://annevankesteren.nl/archives/2004/02/microsoft-frontpage-and-valid-html]spam, maar wel lollig[/url])
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...