Ga naar inhoud

[sitecheck] www.b2nonline.tk


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c93b16c6e3="sybren"]Je kunt op [url]http://validator.w3.org/[/url] je site laten testen, daar heb ik bij doctype elke keer wat anders ingezet om het te testen. Wat blijkt: GEEN ENKELE DOCTYPE VOLDOET AAN ZIJN EISEN! Wie kan mij nog helpen :cry: :cry: :cry:[/quote:c93b16c6e3] (Je hoeft niet te schreeuwen hoor, ik begrijp je zo ook wel.) Je draait hier de zaak om: het gaat er niet om een DOCTYPE te vinden waarmee de validator geen fouten in jouw HTML code meer vindt, maar om de HTML code zodanig aan te passen dat deze voldoet aan de eisen van de (X)HTML versie [i:c93b16c6e3]die jij gekozen hebt[/i:c93b16c6e3]. Het is nu net alsof je een door jou bedachte balsport uitoefent en nu probeert te ontdekken of die sport overeenkomt met voetbal, hockey, handbal of basketbal. Het zou wel héél toevallig zijn als de fouten in jouw HTML code precies binnen de regels van, pak em beet, HTML 3.2 of XHTML 1.1 blijken te passen! :D
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...