Ga naar inhoud

Hoe kan ik het PCU gebruik van WMI Provider host verlagen?


anoniem

Aanbevolen berichten

k heb al naar artikelen daarover gezocht en allerlei optimalisatieprogramma's gebruikt, maar zelfs als er geen programma op mijn laptop aan het werk is heb ik aan WMI provider host minimum 36% verbruik en dan is er nog de Service host Lokaal systeem die daar nog een 20% aan toe voegt, zodat ik bij het minste wat ik aan programma gebruik een constant verbruik heb van 100% (en ik heb toch 2GB) . Mijn laptop wordt daardoor zeer traag en sommige dingen gelijk opstarten lukt niet. Op mijn andere laptop, met ook 2 GB en meer programma's en dergelijke op heb ik dat niet. Daar staat wel windows 7 op en op die met het probleem Windows 8.1 Wat kan ik er aan doen. Graag in lekentaal aub.
Link naar reactie
De benaming pcu, moet zijn CPU.(Engels: central processing unit) De oorzaak dat veel processorcapaciteit wordt gebruikt, komt door het aantal programma's dat tegelijk met je computer wordt opgestart, en op de achtergrond mee draait. . http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/optimize-windows-better-performance#optimize-windows-better-performance=windows-7§ion_3 . Op de vermelde link vindt je de instructies, over hoe je de CPU minder kan belasten. waardoor er minder aan processorcapaciteit verloren gaat, aan onnodig op de achtergrond draaiende programma's en apps.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...