Ga naar inhoud

site check


anoniem

Aanbevolen berichten

pffff, veel te veel opmerkingen om op te noemen. Allereerst zou een inleidende tekst niet misstaan. Zet al je links overzichtelijk bij elkaar Vul de index op. Als je toch voor verschillende resoluties een site gemaakt hebt, laat dan een scriptje kijken welke resolutie de client heeft en laad dan de juiste pagina in ipv dat de mensen eerst nog moeten kiezen, of maak een site die op alle resoluties te bekijken is. ... Koop een goed boek over html, lees dat, en maak je site dan nog eens (en niet meer met frontpage dan)
Link naar reactie
[quote:235b2d22d1="Phrea"][url=http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59999]Teacher!! Ik had om een extra addy in je faq gevraagt: gebruik de _echte_ url van een site, niet .cjb.net/.tk of wat ook, want nu krijg ik _weer_ een 404... Adden dat dink plz.[/url] [zo moet het opvallen :D][/quote:235b2d22d1] Vlak onder de openende post staat de goede link, ik had de poster al gevraagd om de eerste te verbeteren, (i moet j worden), maar daar is (nog) niet op gereageerd. En anders is het nog mogelijk (in dit geval) om op het www knopje onder de post te klikken. Keuze genoeg.
Link naar reactie
[quote:e35edba086="E gozeling"]Als de forwards vaker slecht zijn, dan kan de bereidheid om bij een sitecheck mee te doen flink dalen, en daar hebben anderen die een sitecheck vragen weer last van.[/quote:e35edba086]Dat is wel heel ver gezocht. Als we forwarders gaan verbieden weet ik nog wel veel meer regeltjes die mij wel leuk lijken... Maar schieten we daar iets mee op? Nee dus. Als we alles willen regelen, kunnen we er beter mee ophouden, dan mag niks meer...
Link naar reactie
Ho ho Bill, het gaat om een sitecheck, dat betekend dat wij het moeten kunnen bekijken, het gaat niet om forwards of wat dan ook. Ook jij hebt dat een tijd gezegd, en daarin gaf en geef ik je groot gelijk, het is vervelend. Het is mateloos irritant als je de tijd neemt om een post met een sitecheck te lezen om er vervolgens achter te komen dat de link naar de desbetreffende site niet werkt. Sitecheck: link direct naar de url waar die site staat.
Link naar reactie
[code:1:6014a1a41b]<script language=JavaScript> <!-- var message="Duh !"; /////////////////////////////////// function clickIE4(){ if (event.button==2){ alert(message); return false; } } function clickNS4(e){ if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){ if (e.which==2||e.which==3){ alert(message); return false; } } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=clickNS4; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=clickIE4; } document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false") // --> </script><script language="JavaScript1.2"> //Disable select-text script (IE4+, NS6+)- By Andy Scott //Exclusive permission granted to Dynamic Drive to feature script //Visit http://www.dynamicdrive.com for this script function disableselect(e){ return false } function reEnable(){ return true } //if IE4+ document.onselectstart=new Function ("return false") //if NS6 if (window.sidebar){ document.onmousedown=disableselect document.onclick=reEnable } </script> [/code:1:6014a1a41b] Dat mensen die code nog gebruiken :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...