Ga naar inhoud

sitecheck orgeldatabank


anoniem

Aanbevolen berichten

Positieve kritiek hoor! :) ziet er wel netjes uit, een beetje saai. jammer dat de orgelpijpen niet doorlopen in het rechtse frame, net zoals in het menu bedoel ik dan.... misschien kan je een mooie button ontwerpen met een beetje kleur en speelsheid in het menu? de regels tekst wat minder lang maken leest ook wat prettiger.... het bovenste frame is wel erg groot
Link naar reactie
Enkele reacties op je terechte kritiek: - Het laten doorlopen van de pijpen in het rechtse stuk (had ik ook aan gedacht) is een technisch probleem: owel moet ik met een achtergrond gaan werken die ontzettend groot is ofwel met een layer die achter de tabel staat. Dit komt omdat de inhoud in die cel vrij groot kan zijn (als je zoekresultaten veel resultaten weergeven). -Het menu, misschien enkele rollovers of iets dergelijks zo inderdaad geen kwaad kunnen. -Het bovenste frame is inderdaad groot gehouden zodat er later mogelijk nog een reclamebanner in kan. Alvast bedankt voor de reactie!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...