anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 Kunnen jullie me laten weten wat je van het ontwerp van deze site vindt. De php codes voor toevoegen zijn nog niet geschreven en enkele links zijn nog niet helemaal in orde. [url]http://home.fredmatrack.net:8001/orgeldatabank/indexb.php[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 Positieve kritiek hoor! :) ziet er wel netjes uit, een beetje saai. jammer dat de orgelpijpen niet doorlopen in het rechtse frame, net zoals in het menu bedoel ik dan.... misschien kan je een mooie button ontwerpen met een beetje kleur en speelsheid in het menu? de regels tekst wat minder lang maken leest ook wat prettiger.... het bovenste frame is wel erg groot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2002 Enkele reacties op je terechte kritiek: - Het laten doorlopen van de pijpen in het rechtse stuk (had ik ook aan gedacht) is een technisch probleem: owel moet ik met een achtergrond gaan werken die ontzettend groot is ofwel met een layer die achter de tabel staat. Dit komt omdat de inhoud in die cel vrij groot kan zijn (als je zoekresultaten veel resultaten weergeven). -Het menu, misschien enkele rollovers of iets dergelijks zo inderdaad geen kwaad kunnen. -Het bovenste frame is inderdaad groot gehouden zodat er later mogelijk nog een reclamebanner in kan. Alvast bedankt voor de reactie!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen