Ga naar inhoud

[sitecheck] minder flash, meer html ivm laadtijd.


Aanbevolen berichten

[code:1:d0c4f20363]<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" width="985" height="450"> <param name=movie value="file:///C|/Documents%20and%20Settings/J.M.%20%20van%20Schajik/Mijn%20documenten/Orange/Orange.swf"> <param name=quality value=high> <embed src="file:///C|/Documents%20and%20Settings/J.M.%20%20van%20Schajik/Mijn%20documenten/Orange/Orange.swf" quality=high pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="985" height="450"> </embed></object>[/code:1:d0c4f20363] Je flash animatie in het begin wil niet laden omdat er naar [b:d0c4f20363]jouw[/b:d0c4f20363] harddisk wordt verwezen. (zie code) Verander dat naar je server. Ik zie dus helemaal niks op een oranje achtergrond na.
Link naar reactie
1. Je hebt 2x de opmerking: Welcome to the Fathers Heart, maar bij de ene ben je een "e" van Welcome vergeten. 2. Waarom heb je gekozen om de woorden "Fun" en "Contact" onder de link te zetten, terwijl de rest erboven staat? 3. Probeer links onderin het browserscherm te vermelden waar de links naartoe wijzen als je met je muisaanwijzer over de links gaat. 4. Op de pagina "Waarom?" heb je tussen elke regel een witregel, waardoor de pagina wel erg lang naar onderen doorloopt. Heb je bij de andere pagina's ook niet gedaan, dus waarom daar wel? Succes ermee!
Link naar reactie
en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] verder: lettertype is niet mooi waarom staat er geen navigatie bij de feedback pagina (de pagina heeft daar ook geen titel) en hoezo "de laatste pagina van het internet"? algehele indruk: Deze site is IMHO bedoeld om jongeren aan te spreken, maar ik zie alleen maar lange teksten opgeleukt met flash dingetjes. Probeer de content te herschrijven naar korte en pakkende teksten. Geef desnoods een pakkende inleiding naar de lange teksten. werk aan de winkel! grtzz. t. ps, ik vond je oude site (www.rire.nu) mooier.
Link naar reactie
[quote:ea7536cb59="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:ea7536cb59] Hmmmm....... als we dan toch op spelfouten gaan letten: verbeterd -> verbetert en duid -> duidt.... :cry: Je was docent zei je....????? [/me is geen docent] :lol:
Link naar reactie
[quote:9da25f7543="Boei"]1. Je hebt 2x de opmerking: Welcome to the Fathers Heart, maar bij de ene ben je een "e" van Welcome vergeten. 2. Waarom heb je gekozen om de woorden "Fun" en "Contact" onder de link te zetten, terwijl de rest erboven staat? 3. Probeer links onderin het browserscherm te vermelden waar de links naartoe wijzen als je met je muisaanwijzer over de links gaat. 4. Op de pagina "Waarom?" heb je tussen elke regel een witregel, waardoor de pagina wel erg lang naar onderen doorloopt. Heb je bij de andere pagina's ook niet gedaan, dus waarom daar wel? Succes ermee![/quote:9da25f7543] Bedankt voor de opmerkingen. Spelfoutjes zijn eruit nu. Waarom die 2 links onder terwijl de rest boven.....vond ik wat leuker. Ieder z'n smaak denk ik. Waarom nu geen witregel meer. eb je wel gelijk in.
Link naar reactie
[quote:9f29393e33="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] verder: lettertype is niet mooi waarom staat er geen navigatie bij de feedback pagina (de pagina heeft daar ook geen titel) en hoezo "de laatste pagina van het internet"? algehele indruk: Deze site is IMHO bedoeld om jongeren aan te spreken, maar ik zie alleen maar lange teksten opgeleukt met flash dingetjes. Probeer de content te herschrijven naar korte en pakkende teksten. Geef desnoods een pakkende inleiding naar de lange teksten. werk aan de winkel! grtzz. t. ps, ik vond je oude site (www.rire.nu) mooier.[/quote:9f29393e33] Hoi teacher, Ik zal je eerst gerust stellen.....rire bestaat ook nog. Wat de teksten betreft, ja ik probeer op mijn manier een boodschap uit te dragen. Dat is denk ik ook weer smaak. Ik weet dat ik er best wat mensen mee bereik. Ander onderwerp.....lettertype. Wat zou jij voorstellen? Laatste......geintje. Kan je wel waarderen toch??? Greetzzzz
Link naar reactie
[quote:765c56be46="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:765c56be46] Je hebt nu dus de "s" weggehaald, maar je moet er "'s" van maken. Dus: Welcome to the Father[b:765c56be46]'s[/b:765c56be46] Heart ("Father's" is nl. de afkorting van "Father his"...)
Link naar reactie
[quote:9c1d792927="Boei"][quote:9c1d792927="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:9c1d792927] Je hebt nu dus de "s" weggehaald, maar je moet er "'s" van maken. Dus: Welcome to the Father[b:9c1d792927]'s[/b:9c1d792927] Heart ("Father's" is nl. de afkorting van "Father his"...)[/quote:9c1d792927] Thx Bij deze. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...