anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Hoi, Ok ik heb mijn website geheel vernieuwd. Meer met HTML dus moet sneller zijn en ook te doen voor 56K. geef uw opbouwende kritiek gerust. Groetjes http://home.planet.nl/~schaj010/ [mod edit: titel aangepast en dit topic hoort bij http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=62823] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [code:1:d0c4f20363]<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" width="985" height="450"> <param name=movie value="file:///C|/Documents%20and%20Settings/J.M.%20%20van%20Schajik/Mijn%20documenten/Orange/Orange.swf"> <param name=quality value=high> <embed src="file:///C|/Documents%20and%20Settings/J.M.%20%20van%20Schajik/Mijn%20documenten/Orange/Orange.swf" quality=high pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="985" height="450"> </embed></object>[/code:1:d0c4f20363] Je flash animatie in het begin wil niet laden omdat er naar [b:d0c4f20363]jouw[/b:d0c4f20363] harddisk wordt verwezen. (zie code) Verander dat naar je server. Ik zie dus helemaal niks op een oranje achtergrond na. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Ok kijk even of de index goed is zo. Doe ik de rest ook even nakijken. Thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 1. Je hebt 2x de opmerking: Welcome to the Fathers Heart, maar bij de ene ben je een "e" van Welcome vergeten. 2. Waarom heb je gekozen om de woorden "Fun" en "Contact" onder de link te zetten, terwijl de rest erboven staat? 3. Probeer links onderin het browserscherm te vermelden waar de links naartoe wijzen als je met je muisaanwijzer over de links gaat. 4. Op de pagina "Waarom?" heb je tussen elke regel een witregel, waardoor de pagina wel erg lang naar onderen doorloopt. Heb je bij de andere pagina's ook niet gedaan, dus waarom daar wel? Succes ermee! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] verder: lettertype is niet mooi waarom staat er geen navigatie bij de feedback pagina (de pagina heeft daar ook geen titel) en hoezo "de laatste pagina van het internet"? algehele indruk: Deze site is IMHO bedoeld om jongeren aan te spreken, maar ik zie alleen maar lange teksten opgeleukt met flash dingetjes. Probeer de content te herschrijven naar korte en pakkende teksten. Geef desnoods een pakkende inleiding naar de lange teksten. werk aan de winkel! grtzz. t. ps, ik vond je oude site (www.rire.nu) mooier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [quote:ea7536cb59="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:ea7536cb59] Hmmmm....... als we dan toch op spelfouten gaan letten: verbeterd -> verbetert en duid -> duidt.... :cry: Je was docent zei je....????? [/me is geen docent] :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [quote:9da25f7543="Boei"]1. Je hebt 2x de opmerking: Welcome to the Fathers Heart, maar bij de ene ben je een "e" van Welcome vergeten. 2. Waarom heb je gekozen om de woorden "Fun" en "Contact" onder de link te zetten, terwijl de rest erboven staat? 3. Probeer links onderin het browserscherm te vermelden waar de links naartoe wijzen als je met je muisaanwijzer over de links gaat. 4. Op de pagina "Waarom?" heb je tussen elke regel een witregel, waardoor de pagina wel erg lang naar onderen doorloopt. Heb je bij de andere pagina's ook niet gedaan, dus waarom daar wel? Succes ermee![/quote:9da25f7543] Bedankt voor de opmerkingen. Spelfoutjes zijn eruit nu. Waarom die 2 links onder terwijl de rest boven.....vond ik wat leuker. Ieder z'n smaak denk ik. Waarom nu geen witregel meer. eb je wel gelijk in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [quote:9f29393e33="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] verder: lettertype is niet mooi waarom staat er geen navigatie bij de feedback pagina (de pagina heeft daar ook geen titel) en hoezo "de laatste pagina van het internet"? algehele indruk: Deze site is IMHO bedoeld om jongeren aan te spreken, maar ik zie alleen maar lange teksten opgeleukt met flash dingetjes. Probeer de content te herschrijven naar korte en pakkende teksten. Geef desnoods een pakkende inleiding naar de lange teksten. werk aan de winkel! grtzz. t. ps, ik vond je oude site (www.rire.nu) mooier.[/quote:9f29393e33] Hoi teacher, Ik zal je eerst gerust stellen.....rire bestaat ook nog. Wat de teksten betreft, ja ik probeer op mijn manier een boodschap uit te dragen. Dat is denk ik ook weer smaak. Ik weet dat ik er best wat mensen mee bereik. Ander onderwerp.....lettertype. Wat zou jij voorstellen? Laatste......geintje. Kan je wel waarderen toch??? Greetzzzz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [quote:765c56be46="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:765c56be46] Je hebt nu dus de "s" weggehaald, maar je moet er "'s" van maken. Dus: Welcome to the Father[b:765c56be46]'s[/b:765c56be46] Heart ("Father's" is nl. de afkorting van "Father his"...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 [quote:9c1d792927="Boei"][quote:9c1d792927="teacher"]en als je toch je spelfouten verbeterd: hoeveel "fathers" zijn er in welcome to the fathers heart? s is meervoud en 's duid bezit aan. [/me is nou eenmaal docent] [/quote:9c1d792927] Je hebt nu dus de "s" weggehaald, maar je moet er "'s" van maken. Dus: Welcome to the Father[b:9c1d792927]'s[/b:9c1d792927] Heart ("Father's" is nl. de afkorting van "Father his"...)[/quote:9c1d792927] Thx Bij deze. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 ik zou een lettertype nemen waarvan je weet dat het op de pc van de gebruiker staat. Verdana of Arial ofzo. en je bent nu nog een 's vergeten bij de naviatie. grtzz t. ps, /me is docent engels; mijn nederlands zuigt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen