Ga naar inhoud

-----> Site check


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ronnie, Ik heb je onlangs al een paar tips gegeven, waarvan je er al een paar in je site hebt verwerkt. Dus zal ik dat nu even niet doen!!! Ik had eigenlijk een vraagje nl. Waarom heb je die oude topic gebruikt voor een hernieuwde check??? Had je niet beter een nieuwe kunnen starten ??? groeten smeenk
Link naar reactie
hmmm ik heb dit alles eens een beetje doorgelezen en vind hetvolgende: Het is duidelijk dat hij nog geen kaas heeft gegeten over het maken van websites. Dit is helemaal niet erg iedereen moet het leren. Als iemand zijn mening vraagt kun je zowel positieve als negatieve kritiek leveren, maar zoals Wiep Cobier kritiek levert vind ik zielig. Alsof hij meteen alles wist....! Verder valt over smaak te twisten. Hoe mooi je ook iets hebt gemaakt, iemand anders kan het altijd niets vinden. Als je pas bent begonnen met het maken van websites kun je niet alles in een keer goed doen. Dit wordt langzamerhand steeds beter. Het is een leerproces. Verder wil ik je nog wat tips geven (je hoeft je er niet aan te houden, immers iederheeft een andere smaak) - een zwarte achtergrond is nogal saai, kies tinten die bij elkaar passen bijvoorbeeld oranje, rood en bordeau-rood - hou het duidelijk zonder te veel tierlantijntjes en frutseltjes - begin met een goede basis. Later wanneer je meer kennis hebt komt de rest vanzelf - Begin nooit aan een website opgebouwd uit flash. (totpunt van a functioneel :grin:) - trek je niets aan van mensen die het helemaal niets vinden. Doe wat je leuk en mooi vindt!!! Suc6!
Link naar reactie
[quote] Op 11-01-2002 21:44, schreef Zeeuw: het geluidje zou ik wel weghalen . Ook zou ik het lettertype veranderen in verdana of tahoma, dat ziet er een stuk beter uit dat times new roman. Voor de rest ziet het er goed uit, en de inhoud is ook wel ok. ------------------------------ Ik heb geluidje weggehaald, het was een flash menu , maar ik heb nu ( en dankzij Smeenk) een normaal menu met jpeg button`s. En alle letters zijn verdanan. ------------------------------ [quote:0d25cb9d94] Op 11-03-2002 13:53, schreef SabineBos: Er is toch ook een mogelijkheid die schuifbalk van het frame te slopen? Of maak ze in een passende kleur.. [/quote:0d25cb9d94] ----------------------------------- Bedankt voor de tip !!! ik heb het direct toegepast. ----------------------------------- [quote] Op 12-01-2002 9:59, schreef smeenk: Het bovenste frame met de banners leidt nogal af, als je de banners perse wilt behouden zou je ze ook in een bottomframe kunnen plaatsen dan is het m.i. iets minder storend! Je zou dan een bovenfame alleen kunnen gebruiken voor de titel en bijv. het instellen van favorieten, contactinfo, startpagina e.d. ------------------------------- Dat heb ik dus gedaan. De banners staat helemaal onderaan bij "home" en de bovenframe gebruikt voor de titel e.d. -------------------------------- [quote] Op 10-03-2002 16:23, schreef teacher: nog even verder leren: auto full screen = ALT+F4 --------------------------------- Dat deed ik dus ook bij jouw site !! bedankt voor de TIP. ---------------------------- [quote:0d25cb9d94] Op 10-03-2002 16:45, schreef Wiep Corbier: Ja sorry hoor, maar ik vind het nog steeds helemaal niks. Kleuterniveau. [/quote:0d25cb9d94] ----------------------------- Zoals ik al zij : ik ben een amateur !!! ----------------------------- [qoute] Op 13-03-2002 17:58, schreef Bullboom: - trek je niets aan van mensen die het helemaal niets vinden. Doe wat je leuk en mooi vindt!!! Suc6! ----------------------------- Bedankt en dat zal ik zeker doen!! als je nog meer tips hebt ,hoor ik het graag !!! groeten Ronnie.
Link naar reactie
[i:4e7e4f755f]Het is duidelijk dat hij nog geen kaas heeft gegeten over het maken van websites. en dan..... maar zoals Wiep Cobier kritiek levert vind ik zielig.[/i:4e7e4f755f] Wat ik zielig vind, is dat jij precies hetzelfde zegt, maar alleen andere woorden gebruikt. Maar laten we eerlijk zijn. zijn site is een menu en wat regeltjes. Les 1, en nog eens slecht ook. En tuurlijk, we moeten het allemaal leren, maar waarom vraag je voor een dergelijk gedrocht een sitecheck? Als je op Internet surft, wéét hij dat zijn site helemaal geen moer voorstelt. Hard, maar eerlijk!
Link naar reactie
[quote:d765aa7654] Op 14-03-2002 19:39, schreef blue1eye: Ik heb geluidje weggehaald, het was een flash menu , maar ik heb nu ( en dankzij Smeenk) een normaal menu met jpeg button`s. [/quote:d765aa7654]Geen dank! Nog meer tips?? ok !! Je hebt nu links die hoverbuttons van Frontpage staan, ik ben zelf geen fan van die hoverbuttons omdat de cursor niet in een handje veranderd als je over een link gaat ! Zelf zou ik kiezen voor gewone html-links en onmouseover voor de buttons of preload-images met zo'n javascript. Daarnaast heb je op de rechterpagina zeer weinig staan !! De eerste pagina die een bezoeker te zien krijgt is het belangrijkste, is die de moeite waard dan bekijkt deze bezoeker misschien nog wel meer pagina's, is het niets dan (ALT+F4). Ik zie op het linkerframe de button links staan ! Ik vindt dat voor een site met alleen maar links ongeveer hetzelfde als een slager die een bordje op zijn deur maakt met de mededeling dat hij ook vlees verkoopt !!!!!! Omdat het om je linkpartners gaat zou je deze natuurlijk ook gewoon op je beginpagina in je rechterframe kunnen zetten, je hebt dan ook iets meer te bieden voor je bezoekers !! Vr. gr. smeenk _________________ Tsja....gelukkig zijn er ook zaken waar ik meer verstand van heb !! [ Dit Bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-14 23:39 ]
Link naar reactie
[quote:ff26339a87] Op 14-03-2002 21:31, schreef Wiep Corbier: Jamaar Dilbert, wat wil je dan dat ik sitecheck? Een frontpage ellende?[/quote:ff26339a87]Misschien gewoon je mond houden? Dat is één van de dingen die ik hier de afgelopen jaren heb geleerd. Je zal mij zelden zien reageren op dit soort sitechecks...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...