Ga naar inhoud

kopiëer functie via R muis klik werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Soms wil ik wel eens (een deel van ) een tekst uit een webpage afdrukken door dat te selecteren en te plakken (in Word meestal). Maar dan zie ik: [img:d53a94a5d1]http://i41.tinypic.com/2m842ag.jpg[/img:d53a94a5d1] en dan kom ik niet verder. Gelukkig niet met selecteren en plakken bij het maken van een plaatje met "Tinypic" zoals hierboven. Opnieuw opstarten of een andere muis helpt hier niet. Iemand een idee?
Link naar reactie
Sommige website hebben een script lopen tegen copyen.... dus dan zit er niks in het geheugen... dus valt er ook niks te plakken in Word.. Misschien kun je proberen: * print de pagina naar pdf en kopieer het daarvan af, omdat het script dan niet meer werkt * ga naar de source vd pagina en kopieer daar de tekst... * sla de pagina op in Word via op slaan als en kies onder firefox voor "alle bestanden" en dan als .doc opslaan. Open dan deze doc en kopieer het relevante stukje.. De 1e en 3e optie zijn het makkelijkst...
Link naar reactie
inmiddels lukt het met vallen en opstaan. Er lijkt/leek verschil te zijn tussen F.F. (mijn browser) en I.E.; heb dat nog niet hard kunnen maken. Ook is de kopie soms een tekst waarbij iedere regel dun en rood omlijnd is met grotere regel-afstand: ook niet handig. En soms blijft de geselecteerde tekst lichtgrijs i.p.v. donkerblauw, maar laat zich wel kopiëren en plakken. Er zal wel ergens een nulletje of een ééntje verkeerd staan lijkt het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...