Ga naar inhoud

Links in emailberichten (outlook 2010) werken niet


Aanbevolen berichten

Als ik een link in een email bericht aanklik krijg ik de volgende melding: "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder". Ik ben de systeembeheerder van mijn eigen PC, en ik heb op dit moment geen idee in welke richting ik het moet zoeken. De PC draait op 'good old' Vista. Voorheen (vorige maand) was dit allemaal geen probleem. Link aanklikken en het werkte. Ik weet niet waar een wijzging is geweest. Kan iemand mij op de goede weg helpen ? Groet, Pannemanski
Link naar reactie
je zou eens kunnen kijken in je webmail, dan zie je (bij mijn KPN-webmail) links boven dit: [img:281b4ca41c]http://i40.tinypic.com/51bibr.jpg[/img:281b4ca41c] Ik meen dat je met R.klik op het kpn-icoontje of op "email" e.e.a. kunt regelen. Het kan zijn dat er bij de server nog veel opgeslagen is. Dat moet je op een andere manier regelen. En eventueel toch maar de helpdesk bellen. Ook zou je eens een andere webbrowser (FF of Chrome) kunnen downloaden en kijken wat die doet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...