anoniem Geplaatst: 25 juni 2013 Delen Geplaatst: 25 juni 2013 Als ik een link in een email bericht aanklik krijg ik de volgende melding: "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder". Ik ben de systeembeheerder van mijn eigen PC, en ik heb op dit moment geen idee in welke richting ik het moet zoeken. De PC draait op 'good old' Vista. Voorheen (vorige maand) was dit allemaal geen probleem. Link aanklikken en het werkte. Ik weet niet waar een wijzging is geweest. Kan iemand mij op de goede weg helpen ? Groet, Pannemanski Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 je zou eens kunnen kijken in je webmail, dan zie je (bij mijn KPN-webmail) links boven dit: [img:281b4ca41c]http://i40.tinypic.com/51bibr.jpg[/img:281b4ca41c] Ik meen dat je met R.klik op het kpn-icoontje of op "email" e.e.a. kunt regelen. Het kan zijn dat er bij de server nog veel opgeslagen is. Dat moet je op een andere manier regelen. En eventueel toch maar de helpdesk bellen. Ook zou je eens een andere webbrowser (FF of Chrome) kunnen downloaden en kijken wat die doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 Dit zie gebeuren als chrome geinstalleerd is geweest. Volg deze link eens. http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/officeversion_other-outlook/deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege/ea5410e2-b0ec-45a7-b3e8-f68c405afd07 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 als ik die hyperlink lees zou ik gewoon de helpdesk bellen. Hopen dat ze een beetje vlot en begrijpelijk antwoorden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 kan door chrome komen . heb ik even er op gezet . en verwijderd . kon geen hyperlink meer openen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Mensen, het is gelukt dankzij de link van Peter. Ik dank jullie voor de reacties, de software werkt weer een stukje beter. Groet, Pannemanski Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2013 op die hyperlink zie ik ruim 10 vragen en antwoorden. Wàt had je nou precies gedaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen