Ga naar inhoud

Hoe krijg ik verzendingsfout met tmp file uit Mozilla Thunderbird?


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte, Ik gebruik Mozilla Thunderbird als emailclient en bij het versturen van emails krijg ik heel vaak volgende foutmelding: Sending of message failed. Unable to open the temporary file C:\Users\AppData\Local\Temp\nsmail.tmp. Check your 'Temporary Directory' setting. In voormelde directory vind ik dat bestand niet. E r zitten vele bestanden met als bestandsnaam ' nsemail-xx' waarbij xx een nummer is, maar deze bes tandsnamen zijn allemaal van het type EML en geen TMP-file. Ik vind enkele TMP-files maar geen enkele met dergelijke naam. Telkens als ik dergelijke foutmelding krijg, probee r ik at random enkele aanpassingen van mijn mailbericht in de hoop dat mijn pc de zoveelste kee r wél wil verzenden. Aanpassingen die ik doe zijn witregels verwijderen in het bericht, of het berich t inkorten, of gewoon enkele spaties bijtikken bij het onderwerp. Als ik voormelde directory bekijk, dan heb ik de in druk dat in die temporary directory voor iedere verzendingspoging een afzonderlijke EML-bestand wor dt gegenereerd, want de nummers ('xx) tellen op bij gelijke datum en uur. Ik vermoed dus dat di e bestanden overeenkomen met elke (ook mislukte) verzendingspoging. Hoe krijg ik deze bug eruit?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...