Ga naar inhoud

Mijn browsers zijn geinfecteerd met addware-virus Reguelar Dealos. Wie weet raad ????


anoniem

Aanbevolen berichten

In de programmalijst (Programs & Features) is niets geks te zien. Resetting Chrome werkt niet. Ik heb al talloze instructiewebsites gelezen en uitgevoerd, oa: hitmanpro, adwcleaner, jrt, otl, malwarebytes. Ik kan het uit mijn extensies verwijderen, maar bij opnieuw opstarten is het weer terug.
Link naar reactie
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html Let op download de freeware (gratis)versie. De reden dat die addaware steeds terugkeert in je browser, dat komt omdat Regular Dealos nog op je pc/laptop staat, en na verwijdering uit je browser steeds terugkeert. Ga naar start/configuratiescherm/programma's en onderdelen. en kijk of je daar de betreffende bestandsnaam tegenkomt, De kans is groot dat je hem daar tegenkomt, en verwijder daar dat addware bestand/programma. Vervolgens verwijder je de extensie (eventueel) weer uit je browser, is het bestand lastig te verwijderen, gebruik dan Revo uninstaller, om hardnekkige bestanden te verwijderen, . sterkte... suc6,,.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...