Ga naar inhoud

Hoe krijg ik in verkenner bij "Openen met" de optie "bladeren" weer beschikbaar?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd vertoont mijn PC een “kuurtje” (W7 Pro 32 bits). Wanneer ik een of ander bestand wil openen met een ander programma dan waarmee het standaard geopend wordt, dan doe ik dat meestal via rechtsklikken op het betreffende bestand. Daarna klikken op “Openen met” levert dan een aantal suggesties. Als het gewenste programma daar niet bij zit klik ik “Standaardprogramma selecteren” waarop in in plaats van te kunnen bladeren naar het gewenste programma steeds de foutmelding verschijnt: “Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer het programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma’s van het Configuratiescherm.” Maar A. er is al een standaardprogramma geïnstalleerd, B. ik wil gewoon de optie “Bladeren” weer zien verschijnen... Ligt hier een foute register instelling aan te grondslag of is het op andere wijze mogelijk de optie “Bladeren” te herstellen? m.vr.gr. Henk van Noort, Gilze
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...