Ga naar inhoud

helpt helaas niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Oscar, Ook deze suggestie werkt niet. Kan ik Explorer ergens compleet wissen en dan weer nieuw installeren? Zou het niet een vervelende instelling ergens zijn van een andere browser die per ongeluk mee is gekomen met een programma. Adobe heeft hier nog wel eens een handje van en wissen is dan kennelijk onvoldoende. Ik kreeg nog steeds geen enkele reactie als ik op de knop klik "aan favorieten toevoegen" We komen er uit hoop ik. Dank alvast voor jou hulp en begrip. Gr. Jan.
Link naar reactie
Je hebt bij bepaalde software zoals Adobe, en ook Java namelijk een 32-bit versie en een 64- bit versie afhankelijk van het type pc/laptop en browser die je gebruikt. Onbewust een verkeerde versie downloaden kan nadelige gevolgen hebben. Hier een link hoe je Internet Explorer kan verwijderen, nou ja strippen van alle updates http://nl.wikihow.com/Internet-Explorer-11-verwijderen-van-Windows-7 Echt verwijderen kan je IE niet, omdat het onderdeel uit maakt van Windows, maar je kan wel alle updates ongedaan maken, ofwel downgraden daarmee wordt IE weer helemaal terug gebracht naar de uitgeklede kale oorspronkelijke versie, En daarna weer IE weer updaten. Hou wel rekening met je persoonlijke/sociale agenda, dat zoiets tijd kost. minstens 2 á 3 uurtjes toch wel denk ik.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...