Ga naar inhoud

Is mijn moederbord kapot of is het wat anders?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit momenteel voor een jaar in Turkije en ik heb problemen met mijn laptop. Ik ben bang dat het zo erg is dat ik een nieuwe laptop moet aanschaffen. Waar ik nu zit zijn geen (goede) professionals, dus probeer ik het zo. Ik heb een ACER en hij is meer dan 3 jaar oud. Eergisteren had mijn vriend mijn laptop in de slaapstand gezet, wat ik nooit doe. Daarna had hij de stekker uit het stopcontact gehaald, waarna de laptop na een tijd uitviel, aangezien de batterij niet meer goed is. Toen ik de laptop daarna weer aan probeerde te zetten, kreeg ik een zwart scherm. Het POWER-led ging branden maar de wifi- en HD-led brandden allebei niet. Ik hoorde geen piepjes. De ventilator ging af en toe aan. Welke toetsencombinatie ik ook deed, ik zag en hoorde niks. Ik heb de HD als externe HD getest en daar is niks mis mee. Ook heb ik er een ander scherm aan gekoppeld en weer gebeurde er niks. Ik ben bang dat het aan mijn moederbord ligt, maar ik heb van de onderdelen zelf geen verstand. Zoals ik al zei zijn er hier geen professionals of mensen die er eens goed naar willen en kunnen kijken. Wat kan ik nu het beste doen?
Link naar reactie
Windows was door zwakke accu, niet correct afgesloten, en in bepaalde gevallen kan het systeem bij opnieuw opstarten in de war raken. . Ga op een van de volgende manier te werk om die situatie op te lossen. Als er slechts één besturingssysteem op je computer is geïnstalleerd, hou je F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart (dus het moment dat je met de aan/uit knop de computer aanzet). Let op! Je moet wel op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Maar omdat je scherm zwart is zie je dat niet dus, dus gelijk tijdig de aan/uit knop in drukken en de F8 toets ingedrukt houden. . Als de computer zich in de veilige modus bevindt, en het scherm doet het toch, worden de woorden Veilige modus in de hoeken van het beeldscherm weergegeven. Sluit op de computer Windows vervolgens correct af. En start de computer opnieuw op. De veilige modus afsluiten doe je. Door de computer gewoon opnieuw op te starten, maar zonder de toets F8 aan te raken. Windows zal dan denk ik wel goed opstarten. Omdat Windows dan wel correct is afgesloten. . Suc6...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...