Ga naar inhoud

Watkan ik het beste doen met full HD camcorderfilms naar I mac computer ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien ik een full HD camcorder wil kopen en ik gehoord heb dat de HD films van een nieuwe camcorder niet in HD via ( firewire of met een HDMI kabel )naar een i mac te laden zijn wil ik vragen wat ik dan het beste kan doen ? Want word als dit op een andere manier moet de kwaliteit van de filmpjes dan niet slechter ? Ook brand ik na 't bewerken van de video filmpjes ( overgangen , tekst en muziek er bij ) de films op een DVD om later met een DVD speler af te te kunnen spelen op tv . Kan ik de films ook op bijv. een mediaplayer of iets opslaan en dan op tv afspelen / Hoe gaat dit dan allemaal / Gr. Jan Joosten
Link naar reactie
@ Jan, Ik heb een Flip Ultra HD via usb aangesloten aan mijn iMac, dat gaat perfect. Geen kwaliteit verlies. De software van Flip Ultra HD zonder problemen geïnstalleerd. De meeste software van camcorders bieden ook mogelijkheden zoals overgangen, tekst en muziek toevoegen enz. Branden van op DVD kunt u gebruik maken van Brand: http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/Dutch/home.html Afspelen is geen probleem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...