Ga naar inhoud

Recentelijk werkt Chrome browser niet meer goed op mijn WindowsXP systeem?


ardsur

Aanbevolen berichten

Je vertelt niet wat "het niet meer goed werken" inhoudt; dat maakt het moeilijk de diagnose te stellen. Generiek antwoord: Controleer eerst of je de laatste versie hebt, zo niet: update. Werkt dit niet: bewaar in een back-up de bookmarks die je niet kwijt wilt raken. Deïnstalleer Chrome. Verwijder restant bestanden in de Program Files folders. Herinstalleer Chrome met de laatste versie die je van Google kunt downloaden. Leidt dit nog niet onmiddellijk tot resultaat, doe een grondiger reiniging. Verwijder na deïnstallatie evt. restbestanden in Appdata en gebruik tools zoals CCleaner om evt. restanten in de registry te verwijderen.
Link naar reactie
@EricO, bedankt voor je antwoord. wat niet werkt zijn alle sites, chrome blokkeert. Ik gebruik het om een virtuele zeil game te spelen en de flashspeler die vereist is geeft veel problemen. Deze blokkeert regelmatig en dat stopt alle internet verkeer. Ik had een HD crash en na installatie van nieuwe HD, heb ik chrome opnieuw van google geinstalleerd, nieuw dus laatste versie, evenals laatste flash versie. Met CCleaner, voer ik wekelijks op maandag een schoonmaak beurt uit en maak de browsers geheel schoon. Zal wellicht nog eens probreren chrome te laden en nogmaals proberen thanks.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...