Ga naar inhoud

Heb zojuist Windows 7 over mijn XP gezet, en gebruikgemaakt van Easy Transfer. Hoe nu verder? voor


signup

Aanbevolen berichten

Nu kan ik een gedeelte van de inhoud (gedeelde bestanden) daarvan niet terugzetten, omdat er "onvoldoende schijfruimte " zou zijn. Het gaat over 17 Gb en op mijn C schijf is er nog 30 Gb beschikbaar, op mijn K:schijf 20Gb en op mijn L: schijf ook zoiets. Wat ik ook probeer, (inmiddels heb ik grote bestanden verplaatst naar de externe schijf, en ook partities veranderd, maar dit alles mocht niet baten. Als ik in Easy Transfer alleen de gegevens die ik absoluut nodig heb aanvink, hou ik nog 6 Gb over, maar ook daarvoor schijnt er te weinig ruimte beschikbaar te zijn...Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Waarom zou je Easy Transfer gebruiken als je blijkbaar de bestanden kunt copiëren? Wat is zo bijzonder aan de gedeelde bestanden -- gedeeld met wat? Punt is ook dat je alleen instellingen kunt overnemen als je na XP eerst overgaat op Vista en dan naar W7. Microsoft heeft destijds gesteld dat direct van XP naar W7 een schone installatie betekent. Programma's zul je dus opnieuw moeten installeren. De standaard Easy Transfer gaat er van uit dat je zowel de oude PC met XP hebt als de nieuwe met Windows. Zoals je het beschrijft heb je echter maar 1 PC. Dus weet je zeker dat je het juiste tool hebt?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...