Ga naar inhoud

Mijn gebruikersnaam op mijn latop kan ik niet openen hij word door serviveuser verhinderd hoe kan dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als het gaat om opslag van documenten in een cloud dienst, dan zal de site wel platliggen wegens (onverwacht) onderhoud aan de server, en hier wordt meteen op een pijnlijke wijze duidelijk wat de voor, en nadelen zijn van documentopslag in een (gratis) cloud dienst, zou zeggen, schaf een externe harde schijf aan, die je via een usb kan aansluiten op je laptop. En zet zodra de cloud-dienst weer enig sinds online is, al je documenten die je op de cloud-dienst hebt staan op je externe harde schijf. Dan heb je dat (onvoorspelbare gedoe niet meer van cloud opslag. ...........sterkte....en zet al documenten zodra het mogelijk is op je externe harde schijf, de meeste computerspeciaalzaken, verkopen dergelijke (zeer compacte) externe harde schijven voor een gunstige prijs. Zo zien ze er ongeveer uit, http://www.kieskeurig.nl/harde_schijf/q/externe+harde+schijf genoemde site is slechts een voorbeeld, informeer bij je plaatselijke computerspeciaalzaak
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...