Ga naar inhoud

Virus????? Help aub


anoniem

Aanbevolen berichten

Help! Ik ontdekte onlangs dat als ik een liedje op Youtube wou afspelen, er zich een extra tabblad opende met reclame van spelletjes, cofidis en soms ook vieze site's. Soms ook als ik even niet bezig ben op mijn pc dan opent er zich automatisch een tabblad waar op staat dat ik een Windows herstel moet uitvoeren. Wat is dit en wat kan ik er aan doen?
Link naar reactie
kunt u de link van het (specifieke) liedje posten. --------------------- doe anders met de viruscanner die u heeft enkele volledige scans op de pc, het is mogelijk dat er een virus op uw pc gaat. in het ergste geval kunt u het beste : http://download.cnet.com/HitmanPro-3-32-bit/3000-2239_4-10895604.html gebruiken, deze vind bijna elke vorm van malware.
Link naar reactie
3 mogelijke oorzaken; in volgorde van meest waarschijnlijke; 1-ander programma heeft zich in opstart geïnstalleerd (kan ook in IE link zijn) 2-worm of gelijkaardig 3-virus beste te bestrijden met installatie van volgende programma's 1-ashampoo winoptimizer (kan alle auto opstarts opkuisen) 2-malwarebytes (enkel voor wormen, niet virussen) 3-avast of ander anti virus programma succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...