Ga naar inhoud

hoe kan ik windows xp van mijn asus eee pc 4g afhalen en opnieuw erop zetten?


jappie

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf niet zo'n PC, maar kun je niet herinstalleren via een zgn. herstelpartitie? De handleiding zou hier info over moeten geven. Kon op Asus.com niet direct het model vinden dat je blijkbaar hebt. Heb je Windows XP op een DVD, weet dat een DVD-lezer die je aan kunt sluiten via USB vandaag de dag vrij goedkoop te koop is. Dan kun je de inhoud copiëren en vervolgens de installatie starten. Weet je overigens zeker dat je dit wilt? Al enige tijd heeft Microsoft aangekondigd de ondersteuning van XP te stoppen komende maand. Zie ook de artikelen in Computer!Totaal. Check eerder welke andere, nieuwere O.S.'n te installeren zijn op die PC. "ik heb geen internet" ??? blijkbaar wel, want je heb de vraag hier kunnen stellen .
Link naar reactie
http://nl.ccm.net/faq/32-windows-xp-installeren-met-een-usb-stick Hier staat hoe je dat moet doen, Windows XP krijgt vanaf 08 april 2014 geen technische ondersteuning meer, dus je moet nu het nog kan, alle updates van XP downloaden. Na 08 april, is de kans groot dat updates voor XP niet meer beschikbaar zijn. , suc6...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...