anoniem Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb een Canon Pixma MG5550 printer en ik kan niet scannen. Elke keer als ik op de knoppen op de scanner druk om scannen te starten krijg ik de foutmelding: stel pc in om te scannen. Via de Canon website heb ik de laatste drivers geïnstalleerd maar dit schijnt het probleem niet te verhelpen. De software van de pc heb ik ook opnieuw geïnstalleerd maar dit verhelpt het probleem ook niet. Wie kan mij helpen het probleem op te lossen? Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5550.aspx?faqtcmuri=tcm:16-1088412&page=1&type=faq Hier vind je de handelingen, misschien ben je een ongenschijnlijk detail vergeten. Check effe na. . http://www.canon.nl/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:16-1088408 Soms zie je wel eens wat over het hoofd. In deze link staat zo ongeveer de handeling, wat je moet, doen, indien de printer niet werkt. . Suc6.... Link naar reactie
f.j.stols Geplaatst: 23 maart 2014 Delen Geplaatst: 23 maart 2014 ik heb zelf een MG 5250, dat zal niet veel schelen. Had ook wel eens problemen met sacnnen: het is dan tè ingewikkeld.Het mooiste is als je een icoontje op het bureaublad hebt na de install [IMG]http://i60.tinypic.com/2rha7ag.jpg[/IMG] Als je daar op klikt: [IMG]http://i61.tinypic.com/bg8xaq.jpg[/IMG] en vervolgens: [IMG]http://i60.tinypic.com/znsglk.jpg[/IMG] Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.