Ga naar inhoud

Moet ik mijn drivers updaten?


anoniem

Aanbevolen berichten

In een van mijn programma's zit ook "Driver Booster". Die zegt nu dat er 11 van mijn drivers verouderd zijn. Dus begon ik voorzichtig met dat programma de eerste update te laten doen. Nadien kreeg ik steeds foutmeldingen. Ik heb alles teruggezet, maar vraag me nu af of het updaten van drivers noodzakelijk is, en zo ja, hoe ik ze veilig kan doen?
Link naar reactie
u kunt het beste de specifieke drivers die het programma zegt van de website van de fabrikant van uw laptop/pc te updaten indien u een custom pc heeft gaat u naar de websites van de makers van de specifieke onderdelen van uw systeem. herstart na het updaten de pc/laptop, zoek naar software updates (adobe, java, ect) installeer deze ook handmatig. hierna een windows upate, herstart de pc/laptop opnieuw. controleer in het programma of er nog meldingen zijn voor updates. de reden dat je het beste de upates handmatig kan instaleren is dat hackers de mogelijk hebben om de instalatie/update-tool te hacken, en je een (corrupte) versie van het programma geven, waarmee ze je geld kunnen aftroggelen, of je systeem onherstelbaar maken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...