Ga naar inhoud

het lukt me niet foto's en filmpjes te verzenden met wetransfer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Aan WeTransfer kleven wel een aantal beperkingen. Echte addertjes zijn het niet, maar het is goed om te weten dat de maximale bestandsgrootte van een te versturen file 2 gigabyte bedraagt. Ook is er een limiet voor het aantal ontvangers en die staat op 20. Ten slotte zijn je bestanden 2 weken beschikbaar, na deze periode verloopt de geldigheid van de downloadlink bij de ontvangers aan wie je de betreffende bestanden hebt verzonden... . Waarschijnlijk heb je de limit van 20 ontvangers bereikt. pas wanneer die jou verstuurde bestand hebben gedownload, kun je weer gebruikmaken van WeTransfer, zolang geen van allen nog actie hebben ondernomen. blijft de situatie onveranderd en blijf je staan op de lemit van 20 ontvangers. ....zo ongeveer werkt dat......
Link naar reactie
Mijn ervaring is dat soms en dus op een willekeurig moment het verzenden NIET lukt. Ik heb wel eens getracht dit na te vragen, maar een duidelijke oorzaak was er niet. Beste is meteen navragen bij de ontvanger of het aangekomen is, en zelf zou je daar ook bericht van moeten krijgen, ook als de ontvanger het opgehaald heeft. Laatste tijd overigens green probleem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...