Ga naar inhoud

Moet ik, afgezien van standaard instellingen, iets extra bij CCleaner instellen bij herinstallatie windows live mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Soortgelijk probleem als joep d. op 30 juni 2013 heeft aangemeld over Windows live mail. Na installeren Live Mail op windows 7 heb ik eerst outlook.com account aangemaakt. Vervolgens persoonlijke email box bij Telfort als 2e account toegevoegd. Resultaat: telkens als ik Live Mail opstart, start ook outlook.com account wat overbodig is. En verwijderen van dat account lukt niet. Daarom op beschreven manier uninstalled etc, maar ook na draaien van CCleaner blijft opnieuw geïnstalleerde live mail opstarten met eerste aangemaakte outlook.com account. Moet ik, afgezien van standaard, iets extra bij CCleaner instellen?
Link naar reactie
Dat komt omdat ze bij Microsoft graag zouden willen dat je outlook.com gebruikt, daarom hebben ze live mail gekoppeld aan outlook.com. O,ja, wees terughoudend met het wijzigen van de standaard instellingen van ccleaner. Anders loop je de kans dat ccleaner, grondiger te werk zal gaan wat systeem reiniging betreft, dan je zou willen.....met alle gevolgen van dien.......weet wat je wel, en wat je niet, moet aanvinken bij de instellingen van ccleaner, als je de instellingen toch wil wijzigen....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...