Ga naar inhoud

Drive image 7 problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb me drive Imaga aangeschaft. Na installatie kom ik terecht bij foutmelding 0EBB001B Wat dit betreft zit ik met hetzelfde probleem als http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/18925339 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/817430/last Deze laatste zegt: upgraden is de oplossing. O ja? Doen we dat! Ik ga naar de site van Powerquest en probeer aan de 7.01 te geraken. Zo kom ik tot de plek waar ik moet inloggen met mailadres en het wachtwoord dat ik van hen kreeg. Wachtwoord wordt niet aanvaard. Ik vraag het wachtwoord opnieuw op en krijg een mail met mijn wachtwoord (hetzelfde als ik boven gebruikte) Copy paste levert weer het niet aanvaarden van het wachtwoord op. Wijzig ik mijn wachtwoord, dan krijg ik een bevestiging van het wachtwoord - ook als ik het in een mail vraag. Maar het wordt niet aanvaard. Hoe krijg ik mijn drive image 7.0 werkend of geupgrade tot 7.01? (want die schijnt dus die foutmelding niet te geven) :cry: :evil:
Link naar reactie
[quote:51238a94d3="mephi"]Het lijkt me dat je het beste even met Powerquest kunt mailen waarom je account niet werkt.[/quote:51238a94d3]a. ze geven een telefoonnummer op voor die gevallen, maar bellen naar Amerika ... b. ik heb ook al gelezen dat ze naar ginds mailden en na veertien dagen nog geen antwoord terugkregen. Powerquest zou overgenomen zijn door weet-ik-veel en dat zou daar een gevolg van zijn... (dank voor je antwoord)
Link naar reactie
Net op een Duits forum gevonden: Da DriveImage 7 zuvor bei mir einwandfrei gelaufen ist, bin ich mal auf Fehlersuche gegangen und bin fündig geworden. Der Übeltäter bei mir war der 0190-warner. Nach Deinstallation gab es keine Probs mehr. Nach Neuinstallation des Warners trat der Fehler wieder auf. Vielleicht hast Du das Teil auch bei Dir laufen. Weet iemand wat die man/vrouw met de '0190-warner' bedoelt? Firewall misschien?
Link naar reactie
Voor wie het later leest: ik ben op dit ogenblik aan het downloaden van powerquest. Gisteren werd mijn wachtwoord niet aanvaard en daarjuist ging het zonder problemen. Edit: twee bestanden gedownload: DriveImage701_ESD.zip en DriveImage701A_ESD.zip De eerste (kleinste) laten installen. Nu zegt Got: voor alwie dezelfde problemen heeft als ik heeft powerquest sinds kort een oplossing, en dat is een verse PQV2I.sys service file, 1. Make sure you have updated to Drive Image 7.01. This is available as a download from our web site. 2. Stop the V2i Protector service. 3. Locate the PQV2I.sys file in the C:\winnt\system32\drivers directory. 4. Make a copy of the original PQV2I.sys file. 5. Delete the original PQV2i.sys file and replace with the new PQV2i.sys file. 6. Reboot the machine. Vervangen door de nieuwe PQV2i.sys? En waar haal ik die? (zit in geen van beide zips in...) O ja: downloaden van powerquest? Probleem: hij vraagt een serienummer en het nummer dat ik van Drive image heb neemt hij niet aan. Van die PQV - zelf heb ik geen serienummer gekregen... (al zat de installatie ervan wel op de cd van image7...) Wie weet raad?
Link naar reactie
Gelukt. Kort verteld: er zat 'een fout ergens in mijn configuratie/systeem' Langer: a. die file terugzetten gaf geen resultaat (noch die van die kameraad, noch eentje van Powerquest zelf) b. format c, drive image er direct op gezet en hij werkt prima. (je blijft in windows en na 2 (twéé !) minuten is mijn image van mijn c-systeemschijf gemaakt, deze is 8Gb groot, computer wordt voortaan niet meer afgesloten en ondertussen kan je zelfs nog gewoon blijven computeren!) - vandaar mijn beginzin: er zat ... C. Hierbij mijn dank aan M@rc die mij met woord en daad bijgestaan heeft. Hij kwam op het idee van terug te formateren 'omdat jij telkens een bsod (blue screen) hebt als jij je pagefile ànders wil gaan instellen: je hebt met voptxp je pagefile eens verplaatst en volgens mij is het daar begonnen'. Ik twijfelde hieraan, maar hoe dan ook: nu is het probleem opglost. Verder: nu ga ik dus alles terug installen en geregeld terug die image proberen om te zien of ik de fout nog terugkrijg. Het had dus blijkbaar ook niets te maken met die oorzaken die Powerquest zelf vernoemt naar aanleiding van de foutmelding E0BB001B: de programma's die hij dààr vermeld stonden gewoon bij mij niet op mijn systeem. Edit: de oorzaak was dat blijkbaar Drive image 7 en F-secure niet compatibel zijn, want vanaf de installatie van mijn F-secure (anti-virus) kreeg ik bij het imagen dezelfde vroegere fout... Moet ik dus kiezen tussen mijn (goei, ouwe getrouwe) F-secure en mijn (gekochte!) Drive image7 ... moeilijke keuze...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...