anoniem Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 soms maar 1 film kijken het beeld blijft dan hangen.en de tekst gaat door. of hij blijft zich regelmatig resetten. wat moet ik nu doen? ik ben in staat nu eigenlijk om hem op te zeggen.wat ik niet wil. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 https://support.netflix.com/nl/node/11381 . Hier heb je de support link van Netflix. in het Nederlands.....daar vind je ongetwijfeld de oplossing .....sterkte... . suc6...... Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Ik vermoed dat het aan je internetverbinding ligt, te traag. Heb je hetzelfde probleem ook als je bij een ander inlogt en een film start? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.