Ga naar inhoud

deze pc goed voor battlefield 4 in high quality?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een gamecomputer gezien die ik graag wil kopen. Mijn vraag was dus of deze computer goed genoeg is om battlefield 4 in high quality af te spelen. ik speel ook nog assassins creed V maar battlefield 4 is 1 van de zwaarste games dus daarom gebruik ik deze als vraag. dit zijn de specificaties * behuizing: Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 * processor: Intel Core i5 3570 Boxed * moederbord: Asrock Z77 Extreme4 * werkgeheugen: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9W White 8Gb * videokaart: Sapphire Radeon HD 7870 GHz Edition OC Dual-X 2GB GDDR5 * voeding: XFX Pro 550W * Harde schijf 1: Samsung 830 series 128GB SSd * Harde schijf 2: Western digital red hybrid 1 het gaat waarschijnlijk het meeste om de videokaart. ik hoop dat iemand mij kan helpen. mvg Axel
Link naar reactie
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=3060&game=Battlefield%204 Omje wat op weg te helpen, Volgens deze site voldoet jou videokaart aan de minimum systeemeisen. Je kan er meteen testen of de pc helemaal voldoet aan de systeemeisen. Het is maar een suggestie, check.....misschien heb je er wat aan.... . suc6....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...